Ny på jobbet

Det är jag. Jag är exakt 75 minuter gammal på Edelman. Men vem är jag?
Jag heter Josefine Madeleine Persson är 23 år (fyller 24 om 3 dagar) och är uppvuxen i norra Skåne, närmare bestämt i den lilla byn Emmaljunga. Jag bor nu på Södermalm med min pojkvän, sysselsätter mig med träning på fritiden - mitt mål är Honululu Marathon 2010. Jag är smått galen i serierna Arrested Development, Frasier och Big Bang Theory och slappnar gärna av med att försätta hus i brand och vara intrigant älskarinna i Sims.

Vad är jag?
En certifierad massageterapeut och diplomerad hudterapeut som efter två års avklarad examen inte alls ville syssla med det som dessa utbildningarna erbjöd mig utan kastade mig in på Berghs och läste reklamkommunikation, blev smittad av medie och kommunikationsvetenskap på Stockholms Universitet, fortsatte med rasande takt in på Medborgarskolans PRassistent utbildning och är nu här. På Edelman.
Jag är även skönhetskrönikör på nättidningen livingreen.se

Kommentarer
Postat av: Nelia

Men du fortsätter väl skriva på den gamla med? Eller? :)



Lycka till här inne ialf ;)

2009-09-14 @ 11:26:08
URL: http://nelayah.se
Postat av: Tobi-Wan

spännande. =)

2009-09-14 @ 12:13:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0