förlåt mig

Jag är usel här inne, det vet jag. Men när praktiken väl drog igång (och det med buller och brak) fanns det inte många minuter kvar till uppdatering.
En snabb liten hint till er som går Carins utbildning, något jag ångrar att jag inte gjorde ordentligt: följ med när hon visar er Cision!
För att använda en amerikansk förkortning: OMFG! Jag har ringt Christian och Daniel på Cisions support så många gånger nu att vi är hejåtjena med varandra. Eller, jag är - de tycker nog mest att jag är korkad och ihärdig.

Imorgon på morgonen ska jag ringa lokalmedia och sälja i en nyhet vi precis skickat ut pressmeddelande om, sen ska resten av dagen spenderas med Pelle som sidekick på div föredrag, bl.a på Berghs. FUNFUNFUN.
Jag avslutar dagen med YYY's - Black Tounge via den excellenta Audio Pro Porto som står på mitt skrivbord. Kick ass ljudkvalitet I tell you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0