9 dagar

Nu är jag lite äldre här på Edelman. Nio dagar betämt. Och jag trivs som aldrig förr, mest för att folket här är så underbart trevliga. Inga pretentiösa highbrow människor som man som praktikant måste känna sig osäker inför.
Jag sitter tillsammans med Cia och Håkan som är huvudansvariga för läkemedelskontakterna här på byrån och har fått hjälpa till med pressmeddelanden - att korra dem, infoga saknad information och även att ta fram medielista och medielogg till Cia som är i full gång med att ringa media för att sälja in vår kunds nyhet.
Hon är en riktig fena på det och har fått napp både här och var. En riktig inspirationskälla!

Det är tänkt att man som praktikant på Edelman skall gå runt till var och en här på kontoret för att få berättat för en vad den personen jobbar med och hur. Det tycker jag är väldigt uppstyrt och omhändertagande.

Om 30 minuter ska vi träffas allihop och spåna fram nya idéer kring en kund, allas idéer tillsammans kan skapa något riktigt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0